DRIE IDEEËN VOOR EEN GEZONDE START VAN JE DAG.

1. HEALTHY HAVERMOUT
• Havermoutpap van halfvolle melk en havermout, gemengd met 2 el rozijnen, een halve in  blokjes gesneden appel en een theelepel kaneel
• Sinaasappel
• Een kop koffie of thee

 

2. FRUITIGE KWARK
• Kommetje magere kwark met muesli (zonder toegevoegde suiker) en stukjes vers fruit
• Volkorenknäckebröd met halvarine en vruchtenjam
• Kop thee of koffie

3. LUXE VOLKORENBOTERHAM
• Een volkorenboterham belegd met pindakaas en een paar plakjes banaan
• Smoothie van (soja)melk, de rest van de banaan en 2 el havermout
• Een kop koffie of thee

2X VEZELRIJKE LUNCH MET GROENTE EN GEZONDE VETTEN
• 2 sneetjes roggebrood, belegd met Rucola sla, plakjes gerookte zalm, in plakjes gesneden kerstomaat, theelepel halvanaise en een toefje dille.
• 2 sneetjes volkorenbrood, belegd met een halve avocado in plakken, in plakjes gesneden kerstomaat, snufje peper & zout en een toefje tuinkers.

ZALM UIT DE OVEN
1x per week vis op het menu zetten is een gezonde keuze. Maar vind je vis klaarmaken veel gedoe en begin je er daarom maar niet aan? Probeer dan deze zalm uit de oven eens. Super simpel, lekker en gezond.

Bekijk het recept.

 

 

ROZEMARIJN AARDAPPELTJES
Een makkelijk, smakelijk en gezonder alternatief voor aardappelkroketjes of aardappelgratin.

Bekijk het recept.

Nancy Peter

Nancy Peter

Nancy van Derma Clinic Vlodrop is schoonheidsspecialiste, permanente make-up specialist, visagiste en gewichtsconsulente.
cenzaa-logo-wit
partner-logo01
huidproffecional
bemineral-logo-60